Kebahagiaan Ini

Salam....


Selamat pagi semua...
Alhamdulillah.....kita terselamat daripada amukan tsunami malam tadi.Lega sangat bila amaran tsunami ditarik balik pada pukul 10.00 mlm....mungkin ini berkat doa kita yang tak henti2 memohon perlindungan dariNya...
Syukur..Alhamdulillah....
Terus terang mmg saya rasa risau sangat malam tadi.Hampir nak pengsan bila membaca setiap status dalam facebook dan twitter.Rumah my munceet tu cuma 300m jew dari pantai....saya risaukan dia...terlalu risau! Kenapa saya risau???sudah tentulah sebab saya sayangkan dia....
Kebahagiaan saya dengan dia bukan dibuat2....Terlalu banyak dugaan....tapi atas dasar kasih sayang ini,saya masih bertahan dengan dia...Ya Allah..permudahkan lah jalan kami untuk menyatu...
Saya bahagia mendengar suaranya setiap hari...walau jarak memisahkan kami tapi hati kami terasa tersangatlah dekat....Dia insan yang terlalu istimewa untuk saya...terasa diri ini begitu disayangi dan dihargai...
My munceet....telah kusiapkan dalam hati ini satu daerah untuk kau isi sebagai suami.....ku nantikan detik itu!

0 org sayang Izzan....:

Post a Comment

Dah Baca Jangan Lupa Komen Tau....Terima Kasih Yew...~Izzan~