My Munceet


Saya panggil dia munceet...
sebab dia buncit kot,tp itu dulu lah..
skrg perut dia dah susut susut sikit,dah slim...
tp sy tetap panggil dia munceet...my munceet!!

Dia antara yang terindah yang pernah saya dapat...
seorang lelaki yang penuh dengan kasih sayang...
dia datang dalam hidup saya dengan cerita yg pedih...

Saya tak pandai berijwang..
tapi cukuplah saya nak dia tau...
saya memang ikhlas menerimanya..
saya nak bahagiakan hidup dia
dan hidup saya juga..
saya nak hidup kami berdua menjadi lebih bahagia selepas ini....

Kadang2 takut kehilangannya...
takut bila tak mendengar suaranya setiap malam...
takut bila dia kembali pada asalnya...
terlalu takut...
tapi  perlu redha ats ketentuannya..
kita hanya berupaya utk merancang,tapi bukan kita yang menentukannya
hanya mampu berdoa...
semoga kami dapat hidup bersama sampai  bila-bila...


0 org sayang Izzan....:

Post a Comment

Dah Baca Jangan Lupa Komen Tau....Terima Kasih Yew...~Izzan~