Rindunya Dengan Mr Blog ni....

Salam semua....

Dah berbulan tak menjengah Mr Blog ni....
Bukan hilang mood nak bloging...tapi masa jadi penghalang....
24 jam tu macam tidak cukup...
Kehidupan saya kini semakin sibuk...dengan tugas di sekolah yang semakin bertambah...
Saya kembali bergelar pelajar....diterima melanjutkan pelajaran ke IPG untuk program PPG
Alhamdulillah...setelah menangguhkan untuk beberapa tahun atas sebab2 yang tertentu...
hari2 saya menjadi terlalu sibuk....dengan kerja kursus dan tugasan yang perlu disiapkan....

My 3wan pula semakin membesar dan semakin bertambah2 nakal...
kadang2 melayan mereka membuatkan saya letih dan penat...,
tapi hanya mereka dunia saya...hanya mereka yang saya ada...
Apapun yang saya lakukan semua untuk masa depan mereka....

Saya lega...selega-leganya....
Akhirnya saya dapat mencoretkan sesuatu di sini...
setelah sekian lama....
Untuk kawan-kawan yang selalu menjengah blog yang tidak seberapa ini...
terima kasih banyak2...
Hadirnya anda semua di dalam blog ini adalah pendorong saya untuk terus berkata2 dan mencoretkan pengalaman saya di sini....
Hidup ini indah sebenarnya....
sekali pun kita terluka beberapa kali...dihadapan kita ada bahagia yang bakal mnanti!
Allah menyayangi kita...sangat2 menyayangi hambanya....
Kelukaan dan air mata yang pernah kita rasa adalah ujian yang akan membuatkan hati kita menjadi lebih tabah....mengajar kita menjadi lebih kuat...

InsyaAllah...saya akn kembali lagi selepas ini...sekerap yang mungkin...
Semoga kita semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah....

Assalamualaikum!

0 org sayang Izzan....:

Post a Comment

Dah Baca Jangan Lupa Komen Tau....Terima Kasih Yew...~Izzan~