Saya Bosan

Aduiiii....bosan!
seringkali bila beron9 facebook...
saya jadi bosan......
saya hormat semua kawan2 FB saya
tak kiralah yg lelaki atau perempuan....
yang layan saya dengan baik n sopan ketika berchat...
maka lain kali saya akn selalu tegur dia...
tapi yang selalu nak uji,try, test saya tu...
minta maaf.....jangan kata saya sombong jika sapaan anda tidak berbalas....
Walaupun dunia kita bulat....jangan melabelkan yang semua perempuan yg bergelar ibu tunggal atau ibu tinggal itu sama....

Nota kaki: saya rindu nak berbalas komen dan berchat dgn DIA......


2 comments:

  1. hai izzan,

    semoga tabah menghadapi karenah dunia. sbb dunia mmg ada mcm2 ragam..hanya org yg pernah hadapinya tahu perasaan begitu...

    senyum selalu...hehe

    ReplyDelete

Dah Baca Jangan Lupa Komen Tau....Terima Kasih Yew...~Izzan~