Aku dah melampau!!!

Saya rase mmg melampau
melampau yg terlampau2....
tapi untuk kepuasan hati sendiri
saya lega selepas bertindak melampau....
Mmg hilang sabar...luka yg berbulan2 ingin disembuhkan...
terasa luka tu disiat semula....
mmg menyakitkan...
sangat menyakitkan....


Berputar2 dan berbelit2
macam ular sawa....
macam anaconda
Dulu cakap laen....meluah2 kt blog ttg apa dia rasa....
tapi sume tu merapu....
MERAPU.....MENGARUT!
Ape yg buat saya menyirap dgn terlampau...
saya dituduh terlalu mengongkong sehingga hidup die tersekat....!!!
Ape ke halnya mamat yg melampau niiii????
die yg gatal  nak mengayat pompuan laen...
saya dituduh macam2....
Benda tu dah berbulan2 berakhir....

Wahai orang ...dengar ini...AWAK hanya SAMPAH bg saye!!!
maaf kalau saye terlalu melampau.....

Nota Kaki: Untuk Insan Yang Bertaktha Dihati....selama mana pown..sesepi mana pun...
Saye akn setia....sbb SAYANG ini....masih bertaktha di hati!!!

2 comments:

  1. mmg dah lama sabar dik....but bila org ungkit kembali kisah lama dgn versi baru..mmg rasa marah yg melampau.....

    ReplyDelete

Dah Baca Jangan Lupa Komen Tau....Terima Kasih Yew...~Izzan~