Kerana Suara Itu....

Suaramu...
Penawar segala duka....
Pengubat dikala sepi....
Hanya suaramu yang mampu ku gapai
dan ku miliki saat ini...
kerana jarak yang memisahkan kita....

Melalui suaramu...
aku dapat merasakan kasih sayang...
aku dapat merasakan keprihatinan....
seringkali aku merindui suaramu...
lebih dari aku merindui dirimu sendiri....
kerana suaramu aku jatuh hati...

Aku ingin mendengar suara itu setiap pagi
disaat aku bgn tido...
disaat aku ingin lelapkan mata....
aku ingin suara itu
bukan untuk
mengucapkan kata2 indah dan madah2 puitis
tapi untuk slu bersamaku...
berbicara ttg saat indah dan duka....
ketawa...
memujuk...
marah2...
merajuk....!!!
aku ingin bertemankan suara itu sepanjang hayat...
untuk Tuan Punya Suara tu...
Terima kasih kerana selalu menghubungiku...
kerana suaramu aku jatuh hati....!!!

nota kaki: pagi yg merapu...HUJAN lebat!


0 org sayang Izzan....:

Post a Comment

Dah Baca Jangan Lupa Komen Tau....Terima Kasih Yew...~Izzan~